2009-05-07

Haha, jag hittade filmen. Tvingade H att se den med mig (i den mån man kan se filmer när man har småbarn) häromdan. Snacka om nostalgitripp.

H och Emilia låg och sov på soffan förut. Tyvärr hittade jag inte kameran, för det var en så gullig syn. Det värmde mitt hjärta. :) Emilia är det bästa som har hänt mig, och att få dela den här upplevelsen, det här äventyret med den man jag älskar av hela mitt hjärta... Det är helt enkelt fantastisk. Jag älskar er! ♥

Inget vidare väder idag, tråkigt. Det blev bara en kort promenad förut. Ikväll kommer det folk hit, vi ska se på VM-kvartsfinalen mellan Sverige och Tjeckien. Men nu kommer nog H tillbaka från affären snart, så det ska lagas mat. Jag är GRYM på att göra köttbullar. ;)

Arrivederci!


Ps. Någon som har erfarenhet av att flyga med bebisar/småbarn? Hur gammal bör barnet vara?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Leah

Mitt liv som gift, mamma, läkarstuderande, landstingsanställd och husägare.

RSS 2.0