2009-05-10

Idag blir prinsessan två månader! Mamma och pappa älskar dig gumman. :)

Jag säger bara det. Efter att ha kollat in fjortisbloggarna (ni vet vilka) kommer jag drömma mardrömmar om Emilia som tonåring. Jösses!

Jag är så mätt att det är löjligt. Min sambo är en grym kock, och den dragonsås han gör... Ah. Farlig för midjan kan jag säga . :P

Det har varit en lugn helg. H har varit ledig så vi har bara myst, våran lilla familj. Nästa helg blir det en tur till Stockholm, hälsa på H:s storebror med familj. Ska bli superskoj! De har ju en tre år gammal son (och ett syskon på väg, BF i september) som enligt rapporter är väldigt nyfiken på sin kusin. :)

Imorgon hoppas vi på fint väder, för jag och Lina ska ut och gå. Är det soligt blir det sen lunch på vår balkong. Och Vienetta-glass såklart. ;)

Nehej, nu ska vi se om prinsessan somnar snart, så att vi också kan få lite sömn. Kanske.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Leah

Mitt liv som gift, mamma, läkarstuderande, landstingsanställd och husägare.

RSS 2.0