På besök hos svärföräldrarna

Japp, idag är vi ute i Sturefors och hälsar på. Vi har precis ätit ute på altanen, och snart är det fikadags. Emilia har jag knappt sett röken av, bortsett från när det var matdags för henne. Hon växlar mellan farmors, farfars och fasters famn, hihi.

Helgen i Stockholm var mycket trevlig! Vi åt massor god mat, shoppade en del och bara umgicks. Jag älskar Stockholm, speciellt på våren och sommaren. Som ni vet så har vi haft mer eller mindre seriösa planer på att flytta dit, men det blir inget med det. Istället har vi börjat fundera på hus. Det kan ju dröja ett tag innan vi hittar ett hus vi vill ha, men pappa och svärfar har redan erbjudit sig att bygga en lekstuga åt Emilia. :)

Nej, ska inte sitta här allt för länge, skulle egentligen bara kolla min mail nu när det fanns tid till det. Nu är det fikadags!

Förresten så har jag kollat på dessa skor flera gånger nu, men kan inte bestämma mig. Köpa eller inte?

Lina
2009-05-21 @ 23:18:05

Kanske bara är bilden, men dom ser lite plastiga ut = varning för skoskav! Synd isf, snygga va dom.



Ses imorron! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Leah

Mitt liv som gift, mamma, läkarstuderande, landstingsanställd och husägare.

RSS 2.0