Stockholm och joller

E har börjat "prata" med oss nu :D Just nu ligger hon och "pratar" med djuren i babygymmet. Verkar vara en intressant diskussion. Kusinen Alexander sitter bredvid och leker lite också, han är verkligen helt fascinerad av E. :)

Ja, vi är i Stockholm just nu. Åkte hemifrån vid kl 13 igår, och åker hem imorgon eftermiddag. Jag sitter och väntar på att de andra ska bli klara, så jag lånar datorn lite. Vi ska ut på stan strax. Kan kanske bli lite shopping, och så blir det förmodligen lunch på någon uteservering. :)

Suget på att flytta till Stockholm har inte blivit mindre, om vi säger så...

Nej, nu verkar det som de andra är klara, dags att röra på sig. Ha en fin dag!

Syster
2009-05-16 @ 13:21:50

Mys!

Btw, jag har något att berätta när ni är hemma igen...

Lina
2009-05-26 @ 10:22:34

Tilde, är det vad jag tror det är?!? *flinar*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Leah

Mitt liv som gift, mamma, läkarstuderande, landstingsanställd och husägare.

RSS 2.0